top of page

בתיה וייס


שמי בתיה וייס אני ציירת בת 71, סבתא ל-7 נכדים המתגוררת בכרמיאל

אני מציירת כל חיי, כילדה בביה"ס הייתי מציירת בעיפרון דמויות בעמודים האחוריים של המחברות שלי. למדתי ציור במסגרות שונות, בבית אבא חושי קורסים לרישום במדור ללימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה השתתפתי בחוגים רבים לציור עם מורים רבים המלמדים טכניקות מגוונות. וכן הייתי בחוגי ציור אצל ציירים, למדתי את הציירת סיגל רון והציירת רחל אבני.

אני נמנית עם חברי עמותת "אמן כרמיאלי" ארגון הציירים והפסלים של כרמיאל.

תערוכות:

השתתפתי בתערוכות קבוצתיות רבות במסגרת החוגים.

בינואר 1997 – תערוכת יחיד בגלריה של מלון דן פנורמה בחיפה.

בפברואר 1997 – תערוכת יחיד בקניון באשדוד בבעלות משפחת קחטן (שהזמינו אותי להציג שם עם פתיחת הקניון.

במרץ 1997 - תערוכת יחיד בלובי של המלון בקיבוץ לביא בצפון הארץ.

בינואר 2010 - תערוכה קבוצתית בגלריית קסטרא בחיפה (הוצגו 4 תמונות שלי)

במרץ 2015 - תערוכת ציורים "הבמה שלי" במרכז ברוך לאומנויות בכרמיאל בכנס אנשי עסקים

במאי 2015 - תערוכה קבוצתית בלובי של עירית כרמיאל במסגרת אירועי שנות ה-50 לעירנו

ביוני ויולי 2015 - תערוכה קבוצתית "יחדיו" בבניין רובינשטיין בתל אביב (הוצגו 2 תמונות שלי)

באוקטובר נובמבר דצמבר 2015 – תערוכת יחיד וירטואלית באינטרנט ב"גלרינה לאמנות"

בדצמבר 2015 – ינואר 2016 – תערוכה קבוצתית בגלריה אורבניק ביפו (מציגה שם תמונה אחת).

בינואר 2015 – תערוכה קבוצתית בגלריה מגדל בניין השגרירויות בת"א (מציגה 2 תמונות)

מינואר 2016 – ינואר 2017 תערוכה קבוצתית בגלריה ART AND ABOUT בפארק תעשיות עמק חפר (מציגה 5 תמונות)

ניתן לצפות בעבודותי:

פייסבוק – בתיה וייס (בעברית)המרכז הישראלי לציור פורטרטים (באינטרנט)

דואר אלקטרוני:


דבר העורך

שלום,
מטרות הבלוג הוא לקשר בין אמנים פלסטיים בתחום הציור צילום ופיסול לבין אספנים, רוכשים, גלריות ומוזיאונים, בין אמנים לבין עצמם ליצירת שיח שיקדם את נושא האמנות בארץ.


בכתבות אנסה לחשוף חשיפת עומק אמנים מכל תחומי היצירה, נציג את עבודתם האמנותית.

 

בברכה

יחיאל וייס

 

 

כתבות אחרונות
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page