top of page

דבורה אזולאי -ציירת ישראלית

אני יוצרת רגעים של שלוה של יופי וצבע .סוג של פנטזיה . כמו לכתוב משפטים מצויירים . הציורים שלי צבעוניים המראים את העולם היפה והשמח.

בעידן זה של תקשורת נגישה טלויזיה ואינטרנט בכל בית , אין לי כל רצון לומר אמיתות חריפות .את המרד שלי אני משתדלת לעשות מחוץ לקנבס , בפעילות חברתית בעיקר לקידום המאבק לזכויות הנשים והמגדר . יש הפרדה בין החיים האמיתיים המציאותיים שלי לבין האמנות שבה אני יוצרת את הרגעים שלי .

אני אוהבת ליצור רגעים כאלה , לצייר עם צבעים רבים ולהכניס את האור לעבודות שלי , לצייר נופים קסומים וירוקים המזכירים לי את ילדותי בקיבוץ ,או בשלוות השכונה העירונית בה גדלתי , שהייתה עטופה אז בשדות ופרדסים...

. בעולם שלי גם בשקט יש סוג של התרחשות ,מתרחש שם משהו. בתקופה זו שבה אפשר להשתמש בטכניקות רבות של שילובים בין צילום דיגיטלי וטכנולוגי על קנבסים , שאפשר להגיע לראליסטיות בכל מיני אופנים, אני עדיפה להשתמש ברמיזה .די לי בדימוי של אדם או חיה או בית כדי להמחיש שיש דמויות בציור או בתים וכו' .יש מי שרואים בציוריי סוג של ציורים נאיביים, אין לי בעיה שיסתכלו עליהם כך. כאשר שואלים אותי מה עומד מאחורי הציור או מה הסיפור , אני אומרת שמה שרואים זה מה שיש בציור , כל הפילוסופיה שלו נמצאת בעיני המתבונן או בראשו .

כאשר אנשים רוכשים ציור שלי ותולים אותו בחדרי המגורים , הם תולים את הרגעים שלי על הקירות שלהם .

כל חיי ציירתי ואמשיך לצייר עד יומי האחרון, הציור הוא בנפשי , כעת יש בי את הרצון העז להראות ולהיראות , לשתף את כל העולם במה שאני עושה ,להציג את העבודות שלי כמה שאני יכולה .

דבורה אזולאי חברה באיגוד האמנים הפלסטיים בישראל הציגה ומציגה בארץ ובחו"ל תערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות.

דבורה אזולאי


דבר העורך

שלום,
מטרות הבלוג הוא לקשר בין אמנים פלסטיים בתחום הציור צילום ופיסול לבין אספנים, רוכשים, גלריות ומוזיאונים, בין אמנים לבין עצמם ליצירת שיח שיקדם את נושא האמנות בארץ.


בכתבות אנסה לחשוף חשיפת עומק אמנים מכל תחומי היצירה, נציג את עבודתם האמנותית.

 

בברכה

יחיאל וייס

 

 

כתבות אחרונות
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page