top of page

בתיה גזית - פיסול בחומר

אני עוסקת בפיסול שנים רבות. בסוף שנות ה- 90 של המאה הקודמת התחלתי לפסל בנייר בשנים האחרונות אני מפסלת בחומר

פסליי משקפים את החיים כמראה: שמחה, עצב, געגועים, זוגיות ובעיקר מבטאים כבוד אותו אני רוחשת לנשים, כנשים

את הרעיונות אני שואבת מרגעים מקריים אותם חוויתי, מתמונות, מתנועה, משפת הגוף האנושי ועוד

חוויית היצירה מעניקה לי הנאה וסיפוק רב: לעצב ולהביא לממשות פסל שראיתי בדמיוני

חוויה עוצמתית היא ההפתעה, כשבסופו של התהליך: פיסול, שריפה, צביעה ושילוב חומרים, מתקבלת היצירה הסופית. ריגוש שאין דומה לו

המפגשים עם אנשים שאוהבים את פסליי, מעניקים לי הנאה והתרגשות רב

אני משתתפת בתערוכות רבות, יחיד וקבוצתיות

03-6482255

batyah12@zahav.net.il


דבר העורך

שלום,
מטרות הבלוג הוא לקשר בין אמנים פלסטיים בתחום הציור צילום ופיסול לבין אספנים, רוכשים, גלריות ומוזיאונים, בין אמנים לבין עצמם ליצירת שיח שיקדם את נושא האמנות בארץ.


בכתבות אנסה לחשוף חשיפת עומק אמנים מכל תחומי היצירה, נציג את עבודתם האמנותית.

 

בברכה

יחיאל וייס

 

 

כתבות אחרונות
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page